Registruotas vartotojas, talpinantis skelbimus,gali naudotis papildomomis paslaugomis, pvz. laikinas skelbimo padarymas nematomu kitiems vartotojams, gauti informaciją ir kontaktinius duomenis kitų vartotojų, kurie susidomėjo skelbimu, išsaugoti kontaktų nustatymus, pildyti sąskaitą, tuo pačiu prisijungimu dėti daug skelbimų, juos redaguoti bei trinti ir t.t.
Neregistruotas vartotojas gali tik redaguoti skelbimą (išskyrus tam tikrus duomenis, kurie nekeičiami) ir jį ištrinti.
Pagrindinio puslapio kairėje pusėje esančiame skyrelyje „Prisijungimas“ nuspauskite nuorodą „Naujas vartotojas“. Atsidariusiame registracijos lauke (registracija) pasirinkite registracijos būdą: el. paštu arba mobiliuoju telefonu. Suveskite prašomus duomenis, patvirtinkite, kad susipažinote ir sutinkate su taisyklėmis. Spauskite mygtuką „Registruotis“.
Pagrindinio puslapio kairėje pusėje esančiame skyrelyje „Prisijungimas“ nuspauskite nuorodą „Naujas vartotojas“. Sekdami nuorodą „Čia galite aktyvuoti savo el.paštą arba telefono numerį“, pateksite į kodo aktyvavimo aplinką. Įveskite prašomus duomenis ir spauskite „Aktyvuoti“. Primename, kad aktyvacijos kodas galioja tik 3 valandas nuo jo išsiuntimo. Praėjus šiam laikotarpiui aktyvacijos kodą turėsite atsisiųsti dar kartą. Šįkart naudokite nuorodą „Aktyvavimo kodo priminimas“. Nuorodą rasite kodo aktyvavimo aplinkoje.
Jeigu jau esate registruotas vartotojas ir bandote prisijungti prie sistemos, patikrinkite, ar prisijungdami nurodėte teisingus duomenis:
Pagrindinio puslapio kairėje pusėje esančiame skyrelyje „Prisijungimas“ spauskite nuorodą „Slaptažodžio priminimas“ ir pasirinkite tinkamą slaptažodžio priminimo būdą: el.paštu arba mobiliuoju telefonu. Skaitykite aprašymą.
Taip, galima. Slaptažodį galite pakeisti prisijungę kaip registruotas vartotojas. Skyrelyje „Vartotojo nustatymai“ rasite nuorodą „Keisti slaptažodį“. Skaitykite aprašymą.
Pliusas - tai virtuali portalo www.domoplius.lt valiuta, kuria galite atsiskaityti už čia teikiamas mokamas reklamos paslaugas.
Vieno Pliuso įsigijimo kaina priklauso nuo to, kokiu būdu pildoma Pliusų sąskaita:
atsiskaitant mokėjimo pavedimu per banką internete ir mokant banko kortele - 1 Pliusas kainuoja 1 €.
Išsamesnę informaciją apie Pliusų įsigijimo būdus ir konkrečių paslaugų kainas rasite:
Pirmiausia Jūs turite būti registruotas tinklapio vartotojas. Norėdami apmokėti už reklamos paslaugas domoplius.lt puslapyje, turite įsigyti Pliusų. Jei Jūsų tel.numeris sistemoje jau yra aktyvus, siųskite iš jo SMS trumpuoju numeriu 1602, įrašę žodį:
Papildyti sąskaitą SMS žinute galite tik jeigu Jūsų mobilaus telefono numeris, iš kurio siunčiate SMS, yra aktyvuotas Domoplius.lt sistemoje. Norėdami aktyvuoti savo mobiliojo telefono numerį turite:
Registruotiems vartotojams. Jei sulaukėte sms pranešimo apie tai, kad sąskaita papildyta ir sistema Pliusų kiekio nepapildė, tuomet Atsijunkite ir Prisijunkite išnaujo.
Patikrinkite, ar tikrai SMS žinutėje parašėte teisingą raktažodį ir ar išsiuntėte teisingu trumpuoju numeriu. Palaukite keletą minučių ir, jeigu negausite atsakymo, susisiekite su Klientų aptarnavimo skyriumi kontaktais, nurodytais interneto puslapio www.domoplius.lt apačioje.
Ne. Apmokėjimas nebus atliktas ir Jūsų Pliusų sąskaita nepasipildys.
Taip, galima. Tai padaryti galite prisijungę senuoju telefono numeriu kaip registruotas vartotojas, „Mano Domoplius“ aplinkos skyrelyje „Vartotojo nustatymai“.
Toje pačioje eilutėje, kur yra nurodyta, kad „Skelbimas nėra aktyvus“, paspauskite mygtuką „Paslaugos“. Uždėjus simbolį ties „Skelbimo talpinimas portale Domoplius.lt“ ir paspaudus mygtuką „Apmokėti“, aktyvuosite skelbimą.
Toje pačioje eilutėje, kur nurodyta, kad „Skelbimas galioja iki 20XX-XX-XX“, paspauskite mygtuką „Paslaugos“, pažymėkite varnele „Pratęsti skelbimo galiojimo laiką iki 20XX-XX-XX “, ir paspaudę mygtuką „Apmokėti “, pratęskite skelbimo galiojimą.
Siūlome išbandyti vieną iš šių variantų:
Paspauskite nuorodą „Pildyti sąskaitą“. Po aprašymu apie sąskaitos papildymo būdą „ Sąskaitos papildymas per banką internete” yra mygtukas „Atnaujinti“. Atlikę apmokėjimą spauskite šį mygtuką ir patikrinkite, ar buvo papildyta jūsų Pliusų sąskaita.
Registruotiems vartotojams. Įprastu būdu prisijungę prie Domoplius.lt sistemos „Mano Domoplius“ aplinkoje suraskite nuorodą „Mano skelbimai“. Tarp savo skelbimų suraskite tą, kurį norite redaguoti. Šalia skelbimo nuotraukų rasite mygtuką „Redaguoti“.
Neregistruotiems vartotojams. Skelbimo talpinimo metu Jums suteikiamas redagavimo kodas. Jį matysite ne tik skelbimo talpinimo metu: redagavimo kodas bus atsiųstas skelbimo formavimo metu Jūsų nurodytu el.pašto adresu. Atkreipiame dėmesį, kad šis kodas galioja tik vienam konkrečiam skelbimui. Domoplius.lt aplinkoje spauskite mėlynam meniu punkte dešinėje esantį mygtuką PRISIJUNGTI ir Redaguoti skelbimą laukelyje suveskite turimą kodą.
Pagrindiniame puslapyje paspauskite mygtuką "Prisijungti" ir paspauskite aktyvią nuorodą "Pamiršote savo slaptažodį ar redagavimo kodą?". Atsidariusiame lauke įveskite elektroninio pašto adresą, kuris yra nurodytas skelbime ir sistema Jums atsiųs priminimą. Elektroniniame laiške gausite skelbimo ID ir redagavimo kodą.
Registruotiems vartotojams. Įprastu būdu prisijunkite prie Domoplius.lt sistemos. „Mano Plius“ aplinkoje suraskite nuorodą „Mano skelbimai“. Tarp savo skelbimų suraskite tą, kurį norite ištrinti. Nuspauskite skelbime esantį skelbimo administravimo mygtuką „Trinti“. Paspauskite šį mygtuką ir patvirtinkite pasirinkimą.
Neregistruotiems vartotojams. Svetainės viršuje, dešiniąjame kampe paspauskite mygtuką "Prisijungti" ir įveskite redagavimo kodą į lauką „Redaguoti skelbimą“. Patekę į savo skelbimą lango apačioje spauskite mygtuką „Trinti“.
Ne, negalima. Ištrinti skelbimai nėra saugomi.
Įprastai skelbimas yra aktyvus 28 dienas. Skelbimų, patalpintų akcijų metu, galiojimo laikas gali būti ilgesnis arba trumpesnis. Tikslus skelbimo galiojimo laikas nurodomas aktyvavus skelbimą.
Registruotiems vartotojams: Jūsų „Mano Plius“ aplinkoje šalia kiekvieno patalpinto skelbimo užrašo „Skelbimas aktyvus“ nurodoma ir data, iki kurios jis bus aktyvus.
Neregistruotiems vartotojams: galiojimo laikas nurodomas sukūrus ir aktyvavus skelbimą.
Dominančiame skelbime rasite lentelę po įrašu „Šis skelbimas nėra aktyvus. Parašykite skelbimo autoriui“. Lentelėje įvedę prašomus duomenis ir pranešimo tekstą, susisieksite su Skelbimo autoriumi. Administracija kontaktinės skelbimo informacijos nesuteikia.
Patikrinkite talpinamos nuotraukos formatą: jis turi būti .JPG arba .GIF formato ir ne didesnis, kaip 5 Mb.
Tai galite padaryti galite savo fotoaparato nustatymuose arba atitinkamomis kompiuterio programomis.
Registruotiems vartotojams. „Mano Domoplius“ aplinkoje atidarę bet kurį savo skelbimą, jo ID numerį rasite skelbimo viršutiniame dešiniąjame kampe. Jei skelbimo paiešką atlikote bendroje paieškoje, skelbimo viduje taip pat rasite skelbimo ID numerį.
Neregistruotiems vartotojams. Bendroje paieškoje atlikus skelbimo paiešką pagal pagrindinius skelbiamo objekto parametrus, skelbimo viršutiniame dešiniąjame kampe rasite „Skelbimo ID“ numerį.
S – skelbime nurodoma transporto
priemonė nėra daužta;
N - skelbimas yra patalpintas arba atnaujintas ne vėliau kaip prieš 7
dienas;
L - transporto priemonė parduodama ir lizingo būdu;
P - skelbimas nėra aktyvus (pasibaigęs skelbimo
galiojimas);
Ž – Domopliuse talpinamas skelbimas
yra su žemėlapiu;
5 – Domoplius skelbime nurodomas objektas
nėra senesnis kaip 5 m.
Rubrikoje Sprendimai verslui užpildykite prašomą kontaktinę informaciją. Jei atsiųsti kontaktiniai duomenys bus teisingi, Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu arba mobiliuoju telefonu susisieks mūsų vadybininkas. Detalesnė informacija: sprendimai-smulkiam-verslui.
Taip. Šią paslaugą galite užsisakyti elektroniniu paštu. Ji teikiama nemokamai. Detaliosios skelbimų paieškos lange surinkite norimus kriterijus ir paspauskite formos apačioje užrašą „Skelbimų prenumerata“. Užpildę laukus laiškus su naujienomis apie prenumeruojamus skelbimus gausite 30 dienų arba tol kol neatsisakysite prenumeratos.